Keziban keziban hanım, size mesaj yazabilmek için sayfaya üye oldum. Bebeğim 4,5 aylık doktorumuz bestiron demir gıda takviyesi verdi. Araştırıyorum hicbir bilgi yok internette Bir de size sormak istedim.kutunun üzerinde 4-10 yaş kullanımı için uygundur yazıyor. Tereddüt ettim. Siz bebeginize ne sekilde kullaniyorsunuz ve herhangi bir yan etki yaptı mı? Cevabınız için simdiden teşekkür ederim