esmanurguzell Ben de Kasım annesiyim 2 ay 16 günlük kızım var çok şükür 🙏gündüz uykumuz yok ama gece uykumuz çok güzel😊 acıktıkca uyanıyor hanımefendi gündüz sürekli ilgi istiyor valla rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
sssonsuz esmanurguzell benim kuzum da 2 ay 15 günlük çok şükür Allah size bağışlasın indallah canım gece uykusuzluğu çok zor gündüz öyle böyle geçiyor zaman da insallah hiç bozulmaz bu durumunuz senin bebeğinde yataktan basını kaldırmaya çalışıyor mu canım
esmanurguzell sssonsuz çok sağol canım hep böyleydi benim kızım kırkı çıkınca görürsün dediler çok şükür değişmedi evet canım yastığın üstüne koyduğum zaman falan kafasını kaldırmaya çalışıyor 😊
Esma9442 sssonsuz ay bu kocaların horlamasi var ya tam uykuya dalıyor bir horlama bir öksürük o an yataktan aşağı sallayiveresim geliyo
pandemibebegi Benim kızım 2 ay 7 günlük. Gündüz hiç uyuyamıyorux gaz geliyor sürekli dalacağı zamanlar çıldırıyorum… Gece uyuyor Allah tan…