Mom356 benim kızımda 23 aylık 9.8 yeni oldu 3 aylık uğraş sonucu. Aç kalınca yiyolar hiç sıkmayın üzmeyin kendinizi sadece yemek saatleri düzenli olsun iki öğün arası bir nohut bile vermeyin. Misler gibi yiyolar şuan kızıma yumurta yaptım yarım saat önünde durdu yemedi. Şimdi catalina aldı birazda elinde bekletir snra tıpış tıpış yer. Vit. değerlerine baktırın çinko B12 eksikliği olabilir birde özel sütler var kilo alması için belki doktorunuz ondan verir. Sağlıklı olsunlar kg çok önemli değil ben kızıma kg aldirayim derken TV bağımlısı yaptım ama bizim sağlık sorunu yüzünden acil kg alması lazım. Yoksa minyon tipli bı çocuk olsun der geçerdim.