mehtapca06 Aslınsa bu fikre alışık olmadığınız için size garip geliyor. Küçük bir bebeğe burnu güzel değil diye estetik yapılmıyor, o bebek büyüyor ve kendisi karar veriyor. Gidiyor doktora, anlatıyor derdini. Çünkü bu onun bedeni. Değişiklik yapma hakkına o sahip. Yarın bir gün bir doktor çıkıp sünnetin yanlış olduğunu, atıyorum z hormonunun salgılanmasını engellediğini ve bu da erken boşalma gibi cinsel yetersizliklere ve haliyle psikolojik problemlere neden oluyor derse ve tıp da bunu doğru kabul ederse o zaman geri dönüşü yok. Ve çocuğunuz anne senin yüzünden derse tekrar diyorum geri dönüşü yok. Ama sünnet edilmemiş biri derse ki ben sünnet olmayı doğru buluyorum ve sünnet olmak istiyorum, buyur kardeşim doktor , buyur hastane git ol. Anne olarak iç güdüleriniz ve vicdanınız her zaman önde olmalı, toplum klişeleri olmamalı