Irm_atasy
7 Eylül doğumluyuz.
Sesleri takip ettiriyorum, evde gezdiriyorum, yüz üstü yatırıyorum, aynaya baktırıyorum, kartlar gösteriyorum ve bol bol konuşuyorum.
Günümüz zor geçiyor genelde mızmız çünkü uyku düzenimiz yok. Akşam 11 gibi uyuyor sabah 11 gibi uyanıyor çok geç yatıp geç kalkıyor düzenlemeye çalışıyorum. Gerçi bu iyi halimiz, daha geç uyuyordu. Gün içinde de sık sık uyumak istiyor bu durumdan dolayı.