Benim kızım 9 aylıkken gece uyanmalara bir başladı hala devam ediyor. 1 yaşını 15 gün geçtik. Hatta şuan bile 22 de uyuttuğum halde 4. Uyanışı. Ben daha gözümü kırpmadm. Ve çoğu bebekte bu böyle. Diş dönemi, büyüme atağı, atak haftaları, aşıları, gün içinde yaptıklarını gece hatırlatmaları. Sebepleri bunlarmş 😬Allah yardımcımız olsun. Canları sağolsun ❤️