Goktug25 benim bebeğim küvezde kaldığı için ilk 23 gün sürekli sağım yapmak zorunda kaldım ve ikinci gün göğsüm yarıldı ve yara oldu. Sürekli aventin göğüs kalkanını taktım gece gündüz, hem göğüs ucu çamaşıra değmediği için yara olmadı hem de nemli kaldığı için çok çabuk iyileşti. Bir de lansinoh göğüs ucu kremini kullandım göğüs kalkanı ile birlikte