Merhabalar 34 gün önce kürtaj oldum. Kürtajdan sonra sadece ilk gün kanamam oldu bir daha olmadı. Doktor kontrolünde her şey temizdi. Şimdi ilk regl oldum 3 gün önce fakat ilk gün peçeteye gelecek şekilde kan geldi. 3 gündür ise leke şeklinde çok az bir şekilde adet görüyorum bu beni korkuttu. Başına böyle bir şey gelen var mı? Çok az olması normal mi acaba?