Sizde durumlar nasıl bu aralar uykudan ağlayarak uyanıyoruz. Sanki etinden et kopuyor. Sakinleştirip yatırıyorum. Birkaç gündür bu şekilde. Birde bu aralar bacaklarını kasıp ellerini titretiyor ama bilinçli yapıyor gibi dokununca duruyor oyuna bağladı sanki Veya aşırı heyacan ve sinir yapınca yapıyor gibi bu 4 ay dönemi çok değişik geçiyor bazen çok iyi bazen aşırı ağlak ve huysuz dişmi diyorum bazen 🙄 Benzer durum yaşayan var mı