Kizlar iyi geceler, 5 aylık bir kızım var. Eline geçen herşeyi ağzına sokmaya çalışıyor. Emzik veriyorum onu cikartiyor kenarını alıyor. Dişten şüphelendim kontrol ettim bir şey hissedemedim. Doymadigini düşünmeye başladım. Vitaminlerini verirken kaşığı bırakmak istemiyor. Doktoruna danıştım anne sütüne devam diyor. Ay çok kararsız kaldım. Yaşayan anneler var mı? 🥺