Miraytrgt inanın 6 aydır harap ettim kendimi, denemediğim pozisyon ve yöntem kalmadı, bazen olmayınca olmuyor yani boşuna kendimizi ziyan ediyoruz bu süreçte. Evet keşke anne sütü varken bol bol içseler ama zorla değil ya, bıraktım ben de 6.ay itibariyle, formül süt, ek gıda derken gideceğiz bir şekilde. Sağmayacağım da, azıcık sütüm var zaten, emmeye emmeye sütüm de azaldı.