Meraba kızlar cok önemli bir sorum var kafam karışık bebegim 5.5 aylık işe başlıcam 1 ay sonra ek gıdaya geçicem ama sütümü sağıp biberonla vermek istiyorum almıyor işteylen en az 1 2 kwre sütten içmesi gerekir ek gıda harici ama nasıl vericem bilmiyorum kaşıkla denedim çok uzun oluyor ve çok az içiyor o şeklde kaşık biberon aldım onuda sevemedi bi türlü ağzını acıttı heralde Philips aventin biberonu var geçenlerde biraz zorladm 30 ml kadar içti ama çok zorluklarla ne yapmam lzım bi öneriniz varmı şu biberonu mutlaka sever beya başka yöntem