İyi geceler hanımlar. Benim bebeğim doğduğunda alnında 3 tane mimik çizgisi vardı. Bizde olan şu yaşlılık belirtisi alın kırışıklıkları olan. Geçer dedim geçmedi. Sizde de olan var mı? Normal mi? Bir de benim bebeğim çok mimik yapıyor bana çok benziyor.