Merhaba anneler çok 15 aylık bir oğlum var bir kaç haftadır uykuya geçerken yani uykunun ilk dakikaları sürekli irkiliyor ellerini ve ayaklarını oynatıyor yani bu sürekli değil ama Aralıklı olarak yapıyor balına böyle bir şey gelen var mı her yerde epilepsi nöbetleri deniliyor ve ben çok korkuyorum inşallah öyle bir şey değildir önümüzdeki hafta doktora götürmek istiyorum ama sizlere de bir sorayım dedim 😔😔😔