Merhaba bebeğim başta meme reddinden dolayı emmek istemedi çok şükür onu atlattık ama şimdi de kilo almıyor 2 haftadır sabit. Ebemiz 3.5 saatte bir mayıştırıp emzirmem gerektiğini söyledi öyle de yapıyorum ama emme süresi çokkısa bu şekilde de direk uykuya dalıyor. Napacağımı şaşırdım sütümde var. Böyle birşey yaşadınız mı