Dryinn oğlum 6 aylıkken obezite olabilir dediler üç doktor gezdim en son yaşlı bi doktor bana bir yaşından sonra gece beslenmesini bitir yürümeye de başlasın kilosu kalmaz dedi ve öyle oldu sonradan kilo verdi,18.ay aşısı ölçümlerinde hemşire kilosu filan iyi demişti, şuan 19 aylık yine kilo almaya başladı ve persentil tablosunun üstünde 🤷 doktora gitmeyi düşünnüyorum bu sefer çünkü sağlıklı besleniyo ve hareketli bi çocuk