Rsiyavuz Sevgili anneler bi göğsüm şiş kocaman sutte var ama diğeri ufacık ufak olandan sut de azıcık geliyo. Yoksa sütüm mu bitiyor?? 17 günlük anneyim daha 😔😔
Sunabay Dolu gogsunuzu emzirmedinizmi tek taraflı emzirmeyin önce dokuyu emzirin boşaldım sonra her emzirmeye bir onu bir diğerini emzirin
Sunabay Hem sütünüz kesilmez neden kesilsin öyle düşünmeyin daha yeni annesiniz bol bol dinlenin yorgunluktan da süt olmaz
Sunabay İnsan ne düşünürse ne hissederse o oluyor bosverin öyle düşünmeyin hep pozitif olun sütüm var ve bebeğime yetiyor diyin ve göreceksiniz rica ederim nedemek