Kagansmother Fotoğrafa bakarken kartımdan 250 tl gitti bile.. gülsem mi ağlasam mı bilemedim gercekten orta halli bir market alışverişi 500 tl ye geliyor peynir yemek lüks oldu sanki sizde durumlar nasıl?
Redamancy Kagansmother Aylık bin lira kadar hatta bazen daha fazla gidiyor market alışverişine.Fiyatlar o kadar arttı ki, bu devirde geçim çok zor.
Mom870 Kagansmother aylık 1300 gidiyor sadece markete malesef. Kırmızı et tavuk yok tabi. Onlar ayrı toplu alıyoruz 🤷🏼♀️ Ha birde biz stokculuk yaparız eşimle mesela bu ay yağımız yada çayımız şekerimiz var ama şubede her ay fazladan alırız bu sayede zam gelince en azından bir süre onlarala idare ederiz. Yağ 40 TL ilken almıştık mesela hala o aldıklarımı kullanıyorum.
Araseymen Kagansmother evet herşey çok pahalı ama nedense artık g ozume fiyatlar normal gibi geliyor yadirgamiyorum eskiden 3 tl olan şey bugün 13 tl ise eskiye göre pahalı ama suanki duruma göre uygun bile diyorum ülkece aşıladık bu durumu birbirimize sanırım 😅 valla allah olmayana yardım etsin cidden gidişat hiç iyi değil normalde diğer ülkelerde maaş oranına göre gıdaya falan zam yapılır bizde öyle değil alınan para nerdeee gelen zamlar nerde kaşıkla verdi kepçeyle alıyor lafı tam burda söyleniyor galiba 😄
Kagansmother AloneMom aynen öyle asgari ücretin yarisi markete gider zaten kirada da oturuyorsan ay sonunu getiremezsin
Bitikmomi Kagansmother geçen eşimle farkettikki her hafta markette o bu 500 TL net harcıyoruz. Bez vs yok bunun içinde. Pandemiden dolayı tek gidebildiğimiz yer marketti artık ona da gitmicez valla. Allah yardımcımız olsun 😒
YigitAlpsMom Kagansmother önceden bunlarin hepsini 100 e çıkartırdık belki simdi mutfak masrafi 1000 lirayi geçiyor ama öyle demeyin avrupa bizi kıskanıyoor🥴
sonsuzmutlulukkk Kagansmother biz asgari ücretle aç kalmıyoruz yazık bu bakanlar 60binlerle açlıktan ölüyor bizim gönlümüz zengin
Kagansmother sonsuzmutlulukkk aç kalmıyoruz sadece bu kadar işte ne para biriktirilebiliyor ne bi mal mülk sahibi olunabiliyor…
zeynepzeze O kadar çok harcıyoruz ki. Bazen kendimi sorguluyorum. Çok mu şey alıyorum diye, her şey pahalı, seninle ne alakası diyor eşim. Ama üzücü gerçekten insanlar artık yetişemiyor 🙁
melikeeomeer Kagansmother Türkiye ve zengin olmak bu kelimeleri görünce malesef güldüm askeri ücret tek maaşla geçiniyoruz iki gün sonra para nerdeee para bitmiş malesef kredi kartına giriyoruz mecburen ve her katla alış veriş sonrası yine sıkışıyoruz
AloneMom Kagansmother sadece günümüzü kurtarıyoruz.simdi biz 4 kişilik aileyiz günde 4 simit yesek ohooo bir sürü para kalır çok iyiyiz çok iyi durumdayız 😁😁😁😁