AzraSare Güzel anneler , doktor bandajı ikinci gün çıkardı ve eve gidince banyo yapmamı söyledi . Yaptım çok rahatladım . Hergün yapsam bir sıkıntı olur mu ? Ne kadar aralıklarla yaptınız ?
Busrasbaby AzraSare bir sıkıntı olmaz aksine hemen toparlanırsınız, ancak dikiş yerine suyu direkt tutmayın ne olur ne olmaz. Ben aklıma estikçe banyoya girdim ve çok rahatlıyordum.
Dzehra AzraSare hiç birşey olmaz. Bende öyle yaptım dikiş yerinize biraz dikkat edin sadece o kadar sütünüz icin de iyi olur getirir bol bol duş :)
Kuzumveben AzraSare hiç sıkıntı olmaz rahatlarsınız oh mis ne guzel gogusleriniz icinde rahatlatır su sadece banyoda dikkat edin ilk zamanlar ameliyat yeri sızlar 😊
Rengin AzraSare bir kere yapmışsın zaten her gün yapsan da bişey olmaz Sudan zarar gelmez yap rahatla😉
deleted2310 AzraSare yap canım ben günde iki defa yaptığımı bilirim hem ılık bir duş sanada sütünede iyi gelir hayırlı olsun bu arada ☺️
Sltn AzraSare eve gelince hergün yaptım dikis yerini iyice kuruladiktan sonra bir sıkıntı olmaz.kuru tutun dikisleri sırtınıza da sıcak su tutun hem anesteziden kaynaklı tutulmalari rahatlatir hem de sütünüzü artirir.