37 günlük kızım Kucakta uyuyor, beşiğe götürürken gözlerini açıyor 2 dk önce uyuyan çocuk beşikte tepinip duruyor. Alayım diye sürekli sesler ağlamalar.. Sürekli yüz üstü yatmak istiyor. Banyo yaptırırken bile yüz üstü yıkarken sesi çıkmadı .. napicam yaa 🤦