Gamzeli2206 Efendikadin2 hem genetik hem yeme faktörü etkiler bunu 9 kiloyuda normal kabul ederler 13-14 kiloyuda
Egelihayat Efendikadin2 10 kilodan fazla olduğuna eminim artık. Bugün doktora gittik kilomalımı yok iştah kötü durgun bir büyüme idi sonuç troid yüksekliği çıktı.
Efendikadin2 Kubraaaa1 maşallah neyle beslenio Allah nazardan saklasın 1 yaşındyken kaç kiloydu acaba
Kubraaaa1 Efendikadin2 biz ne yersek yiyor 13 yada 14 tam emin değilim ama asla kilolu denmeyen bir oğlum var hiç tombul olmadı mesela boyu uzun bebekliğinden beri hep iyiydi kilosu boyu öndeydi yaşıtlarından, iri yapılı.