Aaysee92 Kızlar sarılık sınırdayız doktorumuz aptamil ya da bebelac kullanabilirsiniz dedi hangisini öneriyorsunuz
Aysql Aaysee92 aptamil kullanıyorum bebeğim de severek içiyor doktorum vermişti meme mama şeklinde ilerliyoruz emiyor gelişimi de iyi defi doktor çok mama vermiyorum ama sarılık olmadan da destekli atlattık inşallah darısı başınıza
ceylinece Aaysee92 aptamil benim kızımın midesine hiç iyi gelmedi sindiremedi sürekli çıkardı ağzından burnundan
Ezgiaa Aaysee92 aptamil kullandık 3. Günden itibaren memnunuz şimdi 3 aylık oldu bir gün bile gaz sıkıntısı yaşamadık.
Mehmetalininannesi Aaysee92 ne kadarlik bebeğiniz. Bizde mamaya basladik dün 13 günlük. Doktor bebelac önerdi.