ErvaKoc merhaba, doktorumuz önce gece beslenmeyi kesmemiz gerektiğini söyledi ve bununla başlamamızı gece sadece bir kere emziriyorum şuan için karnını tıka basa doyurun öyle uyutun dedi ve kim west kuralını uygulayın dedi o da bütün uyku hazırlıklarını bitirip loş bir ışık ya da ışığı tamamen kapatıp beşiğinin yanına bir sandalyeye oturuyoruz ilk geceler çok zor uykuya geçiyor emmek istiyor haliyle ya da biberon istiyor önemli olan onu unutturup kendi kendine dalmasını sağlamak zaten ağlayınca artık diğer odalardan duyulacak kadar ağladığında kucağımıza alıp sakinleştiriyoruz ama çok kucakta da durmayacak ona da alışıp ağlamayı alışkanlık haline getirebilir böyle işte benim şimdilik yaptıklarım bunlar yolun başındayız ağlama uykuya direnme çok çok oluyor ama kararlıyım 👌🏼😬😍 kim west in iyi geceler tatlı rüyalar kitabını okuyorum bi yandan da