Merhaba anneler benim bebeğim son 1 aydın dikkatımi çekiyor hep agzı açık gündüz gece farketmiyor bir şeye bakarken de ağzını açıyor doktora gittik burun aspiratörünü kullanma eti şişmiş dedi son 1 haftadır kullanmıyorum serum fizyolojik sıkıyoruz günde 4 kere 2şer damla burnuna bakıyorum tıkalı değil alışkanlık haline mi getirdi acaba diye düşündüm evde buhar makinası da var içine lavanta ve okaliptüs yağı atıp geceleri çalıştırıyoruz ama agzı yine açık bu konu hakkında bilgisi olan yazabilir mi ?
Şimdiden teşekkürler 😊