Burcin_17 Arkadaslar mamada 1 numaradan 2ye gecisi nasil yaptiniz karistirilarak verilmeli diye okudum ayari nasil olucak kac gün karistirarak vermeliyiz yardimci olabilirmisiniz
Derdf Burcin_17 hiç öyle bişey duymamıştım, direkt 2 ye geçmiştim zamanı gelince. Tat koku vs farkta yoktu zaten
mozaik Burcin_17 hipp te 2 numaralı mama 6.ayda geçiliyordu. Karıstırmayı duymadım. Benim doktorum anne sütüne en yakın 1 numarali mama ona devam et demisti. 1 yaşına kadar çoğunlukla 1 numara aldım. Bulmazsam 2 numara almıstim. Tabii her doktor öneriyor mu bilmiyorum.