Mimomom 2,5 aylık kız bebeğim artık kundak yapmıcam ellerini illa açarak uyuyor. bu seferde ben uyuyamıyorum üstünü açıp hasta olcak diye!! evimzde 23-24 24,5 falan oluyor. ne önerirsiniz yada hangi marka??
Gok_53 Mimomom az önce bir post açıldı orada gördüm tog model uyku tulumu dediler . Söylediğiniz derecelerde çok rahat tek başına yatabiliyormuş 😌 benim kız da 5,5 aylık üstünü örttürmüyor 🤷♀️ Alıp deneyeceğim