Yelizdemir 18 aylık ek gıda başından beri iştahsız zor bir bebeğim var yemek konusunda polivit kullandım bir tık farketti gibi bitti başa döndü sonr başka doktorum vitagil önerdi onu aldım polivit gibi oda oda aynı bitince başa döndük doktor iştah için etkili olmayacağını ama eksikse vitaminleri alsın diye önerdiğini isterse devam edebileceğimi söyledi o yüzden almadım. 13.ayında möllers aldım internetten öneren doktorlardan yola çıkarak 1 çay kaşığı veriyordum sonra Farklı bir doktora tekrarla gidip danıştım oğlum zayıf ve gerçekten iştahsız. Verebilirsin hatta 1 tatlı kaşığı da verebilirsin artık dedi şimdi 18 aylık bir tatlı kaşığı veriyorum sanki kahvaltı konusunda felan bana faydası oldu gibi geldi çizgi film vs ( mecburen ) açarak yediriyorum idare ediyoruz bir süre kullanıp denicem bakalım.bu arada haftada iki kez balık yiyorsa gerek yok dedi ama yemiyor o nedenle kullanıyorum iştaha da etkisi olmaz denildi ama ben olduğumu düşünüyorum. Acaba polivit + balık yapı bir arada kullanılır mi bende bunu merak ediyorum çünkü balık yapında da A D vitaminleri mevcut. Çok uzun oldu kusura bakmayın. Polivit maliyet olarak en uygunu bu arada doktor yazınca 10 lira gibi bşrşeydi diğerlerine göre alıp isterseniz deneyebilirsiniz belki faydası olur