Bu bir fikir danışma postudur 😍
Bir heyecan (gaz) ile saçımı kızıla boyattım. Tabi şimdi çok pişmanım. Bebeğim çok küçük kuaföre gidemediğim için evde rengini değiştirmek istiyorum. Nolur bana yardım eder misiniz 😔 aşama aşama kizildan nasıl kurtulabilirim ve hangi boyayı almalıyım.?