Bambamorhan bebeginiz çok çoo kücük. Yıllarca çalıştım kreşlerde, her yaş grubuna hakimim. Eger en ufak imkanınız varsa bunu yapmayın evladınıza sizi üzmek için demiyorum. Ama temiz ortam sağlanması cok zor, güvenilir diyorsunuz ama ne kadar, kime göre neye göre. Çok iyi bir yerde olabilir sizi anlıyorum, ama toplu alan, bir yığın bebek olacak etrafında, özel okullar maalesef daha az personel daha çok iş derdinde. Ogretmenlerir iş yükü çok haliyle. Toplu ortam oldugu için hijyen sağlamak zor. 2 yaşından kücük cocuklarda mikrop zararlıdır bağışıklıga katkısı olmayacaktır. Evdeki yemek, uyku düzeni olmayacak muhtemelen. Yemedigi zaman kimse sizin gibi uğraşmayacak, ben insanlar kötü demiyorum. Ama toplu alanın getirisi bu maalesef. Eğer illada verecekseniz grup sorumlusu öğretmeniniz muhakkak anne biri olsun