Bir haftadır kullanıyoruz. Üç gündür aşırı pişik oluştu. 13 aylık ilk kez pişik oldu kızlar şuruptan mıdır.? Pişik için önerebileceğiniz krem 😢 travocol aldık bugün. Faydası olmadi hiç hafifletmedi zeytinyağı da denedim dün oda etki etmedi çok ağlıyor bebeğm 😞🙏