ahmtttg 4 aylık bebeğim son 3 haftadan beri ayaklarını hava kaldırıyor gece uyurken üstünü sürekli açıyor neden sizce ? Gündüz uykusunda öyle değil gece yapıyor bunu
Adnnar ahmtttg benim oglusumda 4 aylik oyle yapiyor bende kundaklayip oyle uyutuyorum canım yoksa kendini uyandiriyor ustünü aciyor artik iyice hareketlendiler 🙂🙂
Purely ahmtttg çok normal benim oğlum emekliyor oturuyor az duruyor sonra lök diye kendini salıyor. Bunlar hareket keşfinden oluyor gece uykusu ve gündüz uykusu derinliği dalgınlığı uzunluğu farklı ondan kaynaklı
InancDemir20 ahmtttg bzmki 6 aylık hala öyle ayaklarını havaya kaldırım yataga vura vura üstünü acıyor asla ustunde bişi kalmaz 🤣
Cigdemino ahmtttg nerdeyse 13 aylık olacak geceleri deli danalar gibi uyuyor. Gece kafası nerde bacağı nerde zor buluyorum bazen uyku sersemi😅
ahmtttg Hepinize teşekkürler 🙏 bizimki de gece sürekli üstünü açıyor uyku tulumunu pek sevmedi bakalım ne kadar sürecek