Annebebek58 Bebegim yeni 6 aylik oldu sutum pek yetmiyor gibime geliyor bebelac kullandim basta sevdi sonradan icmemeye basladi hangi mamayi sever hangisini aliyimm Bi de 6. Aydan sonra mamalar gaz yapar mi daha bebege
Sibelercan Annebebek58 ben sma kullanıyorum doğduğundan beri şimdi 2 numarasına geçtim çok memnunum kızımda severek içiyor tavsiye ederim
reynwoman Annebebek58 valla bende bunun cok merak ediyorum benim bebegım de kolik bir bebek 5 ay 20 günlük oldu 10 gün sonra 6.ay olacsk 2 numara mamaya geçicez şimdiden korkmaya başladım mamalar gaz yaparmı artık diye
reynwoman Annebebek58 bu arada bizde bebelac gold kullanıyoruz en son bulamadık onu mecbur hümana aldım 1 numara xok şükürrr oda gaz yapmadı sevdi içtide güzelce inşallah 2 numarasıda gaz kabız yapmazsa 2yede hümanayla devam etmeyi düşünüyorum
Annebebek58 Sibelercan bebelac iciyordu 5 ay anne sutu aldi sutum yetmedigi icin bebelac kullandik arada sirada aksamlari yanii son 10 gundur 2 3 kere vermeye basladim gunde ama simdi icmek istemiyorr
Sibelercan Annebebek58 Ben 3 ay emzirebildim sütüm kesildi birden sma aldım denedim sevdi şimdi 7 aylık hala içiyor hep sevdi yani istersen bi dene sma yı memnun kalırsın anne sütüne çok yakın tadı
Annebebek58 reynwoman yapmaz insaAllah sifa olsun minnosa bende bugun mamayi sevsin diue pekmez koydum icine haril haril kustu ya bogazinda kaldi elim ayagim titredi korkudan
reynwoman Annebebek58 oyy Allah korusunn acaba pekmez erimemiş olabilirmi boğazına yapışmıştır belki yada midesi bulanmışta olabilir pekmezle mama karısınca valla bu mama işi cidden zor bi mamayı tutturana Kadar epey uğraşıyoruz beğenmesi ayrı dert gaz yapmasın kusmasın kabız olmasın derken 🤦🏼♀️