mayispapatyasi 4 aylık oğlum var klips yöntemiyle sünnet olacak neler yaşadınız tecrübelerinizi ve yaşadıklarınızı paylaşırmısınız varsa tavsiye de alırım çok korkuyorum beni neler bekliyor
Myc mayispapatyasi bende yaptıracağım dün post açmıştım her iki yöntemdende memnunlar. Bakalım size neler gelecek cevap
Zeyneptoprak mayispapatyasi bizimki eski usul diye geçiyor klips neydi ki ya araştırmıştım eski usul en iyisi diye kanaat getirdim 😅
Ardensmom02 mayispapatyasi 9 aylıkken o yöntemle olmuştuk ama sana tavsiyem eski usul dikişli olun çünkü yara çabuk iyileşmiyor ve uzun sürüyor normal haline dönene kadar içiniz eriyor. Şuan 2 yaşında tek artı yönü şekli Estetik olduğu için 😁