Merhaba anneler, oglum 8 aylik sag tarafa yatmaktan kafasının sag tarafi duzlesti. takip eden doktorumuz israrla duzelecegini soyluyor. kask tedavisi yerlerine fotograf gonderdim onlar ise asiri siddetli oldugunu ve mutlaka kask takilmasi gerektigini soyluyorlar. bilenler bilir kask tedavisi de 3100 dolar yani 22 bin lira yapiyor cok tuzlu bir tedavi. daha once yasayan kendiliginden duzelen anneler var mi? yoksa ayni mi kaliyor. lutfen yardim edin. cok cikmaza girdik..