2 ay 20 günlüğüz. Başlarda süt alerjisinden kaynaklı diyet yapıp yavaş yavaş açtım diyeti gayet normaldi bebişim, ama şimdi tekrar kakası yeşile döndü 1 haftadır böyle vücudunda da kabarık değil ama nokta nokta kırmızılıklar çıktı. Genel durumu iyi keyfi yerinde ama napıcam bilemedim başına gelen var mı? Sadece anne sütü alıyo