Annesinin-prensesi Kızım 1 aylık emerken çok terliyor yoruluyor bazen yutkunamıo nefesi tıkanıo çoğu kez sizdede oluyor muydu doktora götürmeli miyim normal mi sizce çok korkuyorum pamukçukta daha geçmedi ağzındaki doktor ona bişey de demedi anlamadım
Suleinn Annesinin-prensesi merhaba sütünüz çok fazlamı geliyor acaba bebeğiniz o yüzden de yutmada zorluk çekebilir ama öyle değilse bi doktora götürmenizi tavsiye ederim
Cnnsmy Annesinin-prensesi sütünüz tayzikli olabilir instagramdaki emzirme danışmanlığı sayfalarında bu konuda yazılar var ben ordan anlamıştım sütümün tayzikli olduğunu yani fışkırarak geliyor ve bebeğiniz birden yutamıyor başını geri atıyor bende bu sorunu yaşayıp araştırmıştım
CanK Annesinin-prensesi sütünüz tazyikli olabilir ya da pamukçuk da bunları yapar. Benim bebeğimde de pamukçuk varken zor emiyordu hemen tıkanıp bırakıyordu pamukçuk geçince o da geçti.