Merhaba kızlar,
benim 9,5 aylık bebeğim var ve kucağıma aldığımda kendisi uğraşıp yere iniyor ve yürütmemi istiyor. Benim tutup yürütmemi çok seviyor ama bugün bir doktor kesinlikle yürütmeyin yazmıştı. Sizde de böyle durumlar oluyor mu, ne yapıyorsunuz, yürütüyor musunuz?