Normal doğum yaptım. İçte ve dışta dikişlerim vardı. Doğumdan 10-11 gün sonra dikişlerin ağrısını hissetmedim şükür. Aslında benim kanamam da çok olmadı. Normaldi. Adet kanamalarım gibiydi. Lohusa pedini bir kaç gün kullandıktan sonra gece pedine geçebildim. Hatta sonlara doğru çoğunlukla lekelenme (sarı-kahverengi) şeklinde geldi. Ancak emin olmak için Tam Kırkıncı günü banyo yaptım. 40. Gün namaza başladım. Sonra 44 günlükken tekrar kanama başladı. Acaba adet kanaması mı yoksa lohusalık devam mı ediyor? Bu şekilde uzayan var mı? Tehlikeli bir durum mu? Bu arada 40 ’ımdan sonra kadın doğum doktoruna gitmedim. Doktor gelirsin kontrole demişti. Kanama bitsin gideceğim inşallah. Vajinal bölgede iç tarafa doğru hafif bir şişlik var. Farkediliyor bakınca. Bu da beni korkuttu. Bu arada doğumdan sonra cinsel ilişki yaşanmadı. Bugün 46. Gün, kanama olunca namaz kılmayı da bıraktım mecburen.