Sedakaraagac Kizlar selam kizim 6 ay 10 günlük artik pusette durmaktan sikiliyor sürekli poposunu kendini yukari atmaya calisiyo disarida gezerken siknti yasiyorum normal bebek arabasına geçiş yapsam erken mi olur şuan desteksiz oturamiyor çünkü biraz daha bekliyim diyorum ama ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sedakaraagac ben 6 aylıkken bebek arabası kullaniyodum hatta ben puset hiç kullanmadım tercih etmedim ilk 6 ay yatar pozisyonda kullandım bebek arabasını sonrasında daha kalmış bir şekilde kullandım yani tabi ki doktora sormanız da fayda var
habibe_omerasaf Sedakaraagac bizde 6 aylıkken normal arabaya geçtik pusete sığmadığı için. Biraz yatar pozisyonda kullandık alıştı zamanla🌸
Papatyam Sedakaraagac bebek arabasında emin olun o da siz de çok rahat edersiniz. Hiç beklemeyin arabaya geçin arkasına yaslanır gerekirse yanları doldurursunuz
ilknurcelik Sedakaraagac bebek arabasını dik oturur pozisyon yapmazsın hafif yatık. Biz 9 aylığız hala puset kullanıyorum bebek arabasına geçmedim çünkü puset bana dönük bebek arabası öne dönük soğuk hava rüzgar alıyor diye düşünüyorum
Sedakaraagac ilknurcelik bende 9 aya kadar kullanirim diye düşünmüştüm ama artik pusette hic durmuyor disarida kabus oldu resmen o yüzden arabaya geçiş yapicam