Hazalperi Kızlar bebeğim 3 aylık reflü yatağında yatıyordu şimdi beşik yatağına yatırmak istiyorum yükseltmem gerekir mi başını yoksa direk düz uyutayım mı
S_ezel Hazalperi baş kısmına yatağının altına hafif yükseltecek bşiler koyabilirsiniz ben öyle yapmıştım