Kivancurazmomy12
ilk bebeğim benim, gümüş kapak kullandim kanama falan zaten hic olmadi açıkçası catlak bile olmadi pek. burdaki tavsiyelerle almistim siz de deneyin isterseniz iyileştirici ozelligi varmis emzirme sonrasi. trendyolda 100 tl idi sanirim kremlere para vermektense bir seferde halletmis oldum.