Ayseyigit60 ben bana çok geldi diye düşünüyordum ama bubdüşuncemden vazgeçtim sanırım evde 7 petek yanıyo ve 40 45 arası yakıyorum 1. Kat evim büyükte yani 165 metre kare 530 geldi ve çok geldi diyor dul kendimce . Kombiyle hiç oynamıyorum ben sabit kalıyor ayar değiştirmek farkettiriyormus duydugum kadarıyla. Kapı altı boşluklarından soğuk gelebiliyo her oda yanmiyosa . Birde camların boydan büyük camsa malesef ne yapsan da tasarruf edemiyorsun annemlerin o şekilde ve 600 lira fatura ödediler ama evleri hiç ısınmadı