Merhaba güzel anneler;
Oğlum 3ay 4 günlük yaklaşık 20 gündür meme reddi yaşıyoruz regli olduktan sonra başladı reddimiz.Doğum kontrol hapı da başlamıştım regli ile beraber acaba aynı durumda olan var mı ? Doğum kontrol hapı meme reddi sebebi midir? Bırakmak mı gerekir?