Kızlar bebeğim 2 aylık normalde günde 2 kere büyük tuvaletini 4 kere felan idrarını yapardı. Yaklaşık 1 haftadır büyük tuvaletini 2-3 günde 1 kere yapıyor idrarı aynı günde 5-6 kez bezini dolu dolu değiştiriyorum. Emmesi felanda iyi ama niye böyle oldu acaba. Başına böyle bir şey gelen var mı güzel anneler?