Arenimo lastik izi olmasın diye bol bile bağlıyorum bide büyük numara kullanıyorum ama illaki oluyo bebeğimi rahatsız eder diye düşünüyorum çünkü altını açınca çok mutlu oluyo dönmeye çalışıyo. Ama diğer markalara da güvenemedim pişik olursa diye. Ama denicem mecburen.