Kızlar yeni telefon alacağım ama eşimle bir turlu anlasamadık.
İkinci el iPhone istiyorum oda guvenemeyiz diyor. Ne olur ne olmaz telefonculara güven olmaaz diyor… Sıfırına gücümuz yetmez
Oda bizde açılan yeni Samsung alalım diyor
iPhone garantisi devam eden var ama olsa bile fiyatları resmen çok uçuk
Siz olsanız napardiniz?