Gltnafra Merhaba arkadaşlar bebegım 9 aylık ne tam anlamıyla dizlerinin üstünde emekliyor nede yurume hevesi var bebeleri böyle olan varmı bu arada emeklıyo ama surunerek komando olarak 😂
Nesli1616 Gltnafra merhaba canım benimkide 9 ay 5 günlük komanda gibi 😂 ama tutunup biyetlere kalkıyo ayakta durmaya çalışıyo hevesi var yürücek herhalde 😂