Merveksr 4 Aydın atopik dermatitle mücadele içindeyim. Bu arada oğlumda çok az kafasının belli biyerinde Konak vardı. Atopik dermatitte denemediği şey kalmamıştı kendimi beceriksiz gibi hissediyordum. Sonunda başardım galiba vücudunda ve yüzünde hiç birşey Yok şuan 4 Aydır ilk defa oğlumu böyle kırmızısız lekesiz kaşıntısız görüyorum. Ama son 1 haftadır da Konak tüm kafasına yayılmış durumda biri bitti biri başladı var mo önerileriniz ne yapmalıyım. ? Zeytinyağ aspirin bebek yağı denedim hergün mutlaka duş alıyoruz zaten tarakla da tarıyorum tersten. Başka Öner'iniz var mı ?
AlminaDuru Merveksr Canım merhaba öncelikle geçmiş olsun nasıl geçirdin atopik i ben 3aydır artık çıldırmak üzereyim yazık yavrumun yuzunde kırmızılıkları gorunce çok uzuluyorum 😞
Sherlocki Merveksr doktorumuz susam yağı önerdi zeytinyağı asitik oldugu için kullanmayın diye söyledi Konak şampuanı egzamayı tetikler sadece susam yagını sürün 15-20 dk bekletip banyo yaptırın dedi
Merveksr AlminaDuru hergün banyo. Günde 5 kez krem sürdüm. Loche rosay ve lipokrem kremlerim ismi çok geçmiş olsun
Merveksr AlminaDuru birde şampuanlarımız falan hep doktorun yazdığı şampuandı onunda ismi roche posay