Cgdmltr93 Kızlar Tiens diye bi ped markası var. Çok sağlıklı adet düzensizliğini yok ediyor sancıları azaltıyor diyorlar duyan kullanan var mı acaba??
Blackcloud Cgdmltr93 Ben kısa bir süre kullandım ağrılarımda azda olsa etki etmişti diye hatırlıyorum.
AmazonMom cagla24 düzensizlik problemim yoktu ama bende ağrıyı azalttı çalışıyordum o zaman hiç adet değilmişim gibiydi nerdeyse arkadaşımda hem ağrı hem düzensizliğe iyi geldi diyor @Cgdmltr93
cagla24 AmazonMom benim düzensizliğim var ağrım da ilk gün oluyor sadece ama baktım baya güzel yorumlar vardı 🤭 denemek lazım
AmazonMom cagla24 bu paketten almıştım çok uzun süre kullandım bundan alablrsiniz ben o zamanlar 150 liraya almıştım arkadaşım pazarlıyordu indirimli verdi 3 paket normal 1 paket gece 2 paket günlük pedi var içinde
cagla24 AmazonMom trendyolda var yine yanlış hatırlamıyorsam 130 civarı bir şey 98 tane falan varmış içinde iyi görünüyor denemeyi düşünüyorum, teşekkür ederim