Kimmmm Merhaba…Bişey sormak isiyorum yardımcı olur musunuz ? Atak haftasını tahmini doğum tarihine göre hesaplanıyor ya benim kızım 40+5 de doğdu 13 ünde ona göreni hesaplıyoruz yoksa dr 9 doğum tarihi demişti ona göre mi yardımmmm…..